ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76./, 64-600 Oborniki, tel:
Firmy medyczne w miastach
Warto wiedzieć
Statystyki są nieubłagane – w ciągu najbliższych 20 lat liczba osób powyżej 65. roku życia wzrośnie w Polsce o około 3 mln. Wiele z nich potrzebować będzie długoterminowej, codziennej opieki – tymczasem w polskim społeczeństwie wciąż pokutuje stereotyp, że umieszczenie schorowanego seniora w domu opieki jest wstydem, a same tego typu placówki to urągające jakimkolwiek standardom „przechowalnie”.
W ostatnich latach obserwuje się nasilone działania marketingowe oraz PR-owe ukierunkowane na zmianę takich poglądów oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówek długoterminowej opieki dla seniorów. Zmiana postrzegania społecznego napędza popyt, co z kolei skutkuje powstawaniem nowych placówek tego typu, konkurencją cenową oraz nieustannym podnoszeniem jakości świadczonych usług.
Statystyki są nieubłagane – w ciągu najbliższych 20 lat liczba osób powyżej 65. roku życia wzrośnie w Polsce o około 3 mln. Wiele z nich potrzebować będzie długoterminowej, codziennej opieki – tymczasem w polskim społeczeństwie wciąż pokutuje stereotyp, że umieszczenie schorowanego seniora w domu opieki jest wstydem, a same tego typu placówki to urągające jakimkolwiek standardom „przechowalnie”.
W ostatnich latach obserwuje się nasilone działania marketingowe oraz PR-owe ukierunkowane na zmianę takich poglądów oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówek długoterminowej opieki dla seniorów. Zmiana postrzegania społecznego napędza popyt, co z kolei skutkuje powstawaniem nowych placówek tego typu, konkurencją cenową oraz nieustannym podnoszeniem jakości świadczonych usług.
Statystyki są nieubłagane – w ciągu najbliższych 20 lat liczba osób powyżej 65. roku życia wzrośnie w Polsce o około 3 mln. Wiele z nich potrzebować będzie długoterminowej, codziennej opieki – tymczasem w polskim społeczeństwie wciąż pokutuje stereotyp, że umieszczenie schorowanego seniora w domu opieki jest wstydem, a same tego typu placówki to urągające jakimkolwiek standardom „przechowalnie”.
W ostatnich latach obserwuje się nasilone działania marketingowe oraz PR-owe ukierunkowane na zmianę takich poglądów oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówek długoterminowej opieki dla seniorów. Zmiana postrzegania społecznego napędza popyt, co z kolei skutkuje powstawaniem nowych placówek tego typu, konkurencją cenową oraz nieustannym podnoszeniem jakości świadczonych usług.